وبلاگ موفقیت

موفقیت های بزرگ در زندگی و بهبود سبک زندگی و کسب و کار

وبلاگ موفقیت

موفقیت های بزرگ در زندگی و بهبود سبک زندگی و کسب و کار

  • ۰
  • ۰

بر اساس گزارشات سایت کارگر آنلاین ، در گذشته میزان حمله و هک های سایبری به شرکت های بزرگ و مهم زیاد و بیشتر شده و شرکت های تحقیقی و تحلیل کنندگان به این شرکت ها این خبر که در خبر از تهدیدات این حمله و بیشتر شدن آن ها در سال ۲۰۱۸ است ، این حمله با بد افزار ها و ویروس ها به شرکت های مهم، سازمان ها و تمامی سازمان های دولتی خواهد بود.

بر اساس تحقیقاتی که به عمل آمده گزارش شده که با وجود این عوامل و موارد ذکر شده شغل های مربوط به امنیت سایبری و سایر شغل های مربوط به آن در مقایسه با سایر تخصص ها و شغل ها حقوق بیشتری را دارند . در این بین شغل هایی مانند آموزش و فناوری ارتباطات دارای کمترین حقوق در بین سایر شغل ها هستند. این شغل که حفظ امنیت سایبری و شغل های مرتبط با آن را شامل می شود به دلیل حفظ امنیت افراد ،شرکت ها و کمپانی های بزرگ و کوچک ، سازمان های دولتی و … را از حمله ها و هک های سایبری دانست و به این دلیل که امنیت سایبری در کل جهان موضوع مهمی است و تمامی کشور ها من جمله کشور های بزرگ و کوچک باید امنیت سایبری خود را حفظ و تامین کنند. و گروهی متخصص را در دست داشته باشند تا در صورت حمله یا مشکل بتوانند اوضاع را کنترل کنند.

طبق گزارشات انتشار یافته از موسسه تحقیقاتی exabeam که براساس حقوق متخصصان علوم مختلف ، حقوقی که متخصصان امنیت سایبری دریافت می کنند به صورت میانگین در شرکت های بزرگ برابر ۷۵ هزار دلار الی ۱۰۰ هزار دلار است. و در شرکت های کوچک برابر ۵۰ هزار دلار تا ۷۵ هزار دلار است. بر این اساس محصلان و دانشجویان و کار آموزان که هنوز شغل ندارند یا در بازار کار نیستند ، کمک شایانی برای انتخاب شغل می کند.

در یک نظرسنجی که به عمل آمده حدود ۴۰ درصد این کارکنان  که در قسمت امنیت سایبری فعالیت دارند ، دارای مدارک دانشگاهی کارشناسی و کارشناسی ارشد هستند و همین طور از مقدار حقوق خود رضایت دارند. ۶۰ افراد که در این حوضه فعالیت داشته اند دارای مدرک دکترا و بیشتر بوده اند . و برسی های به عمل آمده بیانگر این موضوع است که از مقدار حقوق خود رضایت ندارند و دلیل آن هم داشتند مدرک های بالایی مانند دکترا است و حقوق آن ها برای مدرک هایشان کافی نیست.

طبق گزارش ها بد افزار ها باج افزار ها و حمله های ddos من جمله تهدید هایی بودند که حدودا از سال های ۲۰۱۶ کاربران فضا های مجازی را درگیر کرده اند و اطلاعات شخص آن ها را به سرقت برده اند و همین طور این آمار در سال گذشته یعنی ۲۰۱۷ بیشترین مقدار را داشته است و قرار است اوضاع این شبکه ها بدتر و بدتر هم شود. در اخبار ها و رسانه زیاد می‌شنویم که به فلان بانک حمله شده یا اطلاعات فرد را مورد سرقت قرار داده اند و یا یک شرکت بزرگ دولتی یا غیر دولتی آسیب های مالی شدیدی وارد شده است. در این مورد می توان به حمله سایبری شرکت مالی اکوییفاکس در آمریکا، یا سازمان بهداشت و سلامت آمریکا در انگلستان و وزارت های امور خارجه سایر کشورها و شرکت حسابرسی دیلویت را نام برد.

  • ۹۷/۰۲/۲۵
  • آریا آزاد

نظرات (۷)

  • گنبد فیروزه
  • بسیار عالی بود.
    موفق باشید.
  • گنبد فیروزه
  • با تشکر از مطالب خوبتون
    http://uboot.in/%D8%B3%D9%82%D9%81-%D9%88%D8%A7%D9%81%D9%84/
  • تهران جرثقیل
  • خیلی خوبه.

    ممنونم.

  • اجاره جرثقیل
  • عالی بود.

    ممنونم.

    عالی بود.

    باتشکر.

    خیلی خوبه.

    خیلی جالبه.

    موفق باشید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی